Sme ČNP SR, s.r.o., Mariánské nám. 29/6, Žilina 010 01, IČO: 46 78 33 93, DIČ: 20 23 58 45 30, DIČ: CZ 20 23 58 45 30. Sme zapísaní na Obchodnom registri Okresného súdu Žilina, oddiel: Sro, vložka č.j. 78072/L.
Naše kamenné predajne nájdete tu.
Kontaktné údaje e-shopu sú:
E-mail: eshop@manufaktura.sk
Tel. č.: +421 221 201 345
Adresa pre vrátenie tovaru a reklamácie: Manufaktura – Bory Mall Bratislava, Lamač 6780, Bratislava-Lamač.
Kontakt na sídlo spoločnosti:
E-mail: info@manufaktura.sk
Komunikovať s nami môžete aj na webových stránkach prostredníctvom chatu.
Prevádzkujeme e-shop na adrese www.manufaktura.sk
I. Úvod
1. Tieto podmienky upravujú naše vzájomné vzťahy, pokiaľ nakupujete v našom e-shope. Sú súčasťou kúpnej zmluvy. Pokiaľ si ale pri našej komunikácii dohodneme niečo iné, než je v týchto podmienkach, má táto naša dohoda prednosť.
2. Tieto obchodné podmienky platia pre spotrebiteľov. Pokiaľ nenakupujete ako spotrebiteľ, platí pre naše vzťahy všeobecná právna úprava, ktorú nájdete hlavne v §409 a nasl. zák. č. 513/1991 Zb. v znení neskorších predpisov (Obchodný zákonník).
3. Ak vás zaujímajú informácie o práci s osobnými údajmi, nájdete ich na našom webe, v päte.
II. Obmedzenia pre platbu a doručovanie
- Na našom e-shope môžete platiť nasledujúcimi spôsobmi:
- kartou
- okamžitým bankovým prevodom
- na dobierku
- v hotovosti pri osobnom odbere (v prevádzkarni, ktorú prevádzkuje ČNP SR, s.r.o., IČ0: 46 78 33 93 nebo VisViva, s.r.o., IČO: 468 83 665) - Tovar si môžete vyzdvihnúť aj v našich kamenných predajniach.
III. Užívateľský účet
- Na našom webe si môžete založiť vlastný užívateľský účet, z ktorého si môžete tovar objednať. Účet ale nie je potrebný, nakúpiť u nás môžete aj bez neho.
- K účtu, prosíme, opatrujte svoje prístupové údaje. Informácie a dáta, ktoré do účtu vyplňujete, udržujte aktuálne.
- Užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, občas potrebujeme vykonať údržbu alebo opravu systému. Za prípadné komplikácie sa ospravedlňujeme.
IV. Recenzie
- Na našom webe alebo sociálnych sieťach môžete nájsť recenzie od našich zákazníkov.
- Informácie o tom, ako s recenziami pracujeme, nájdete tu.
V. Náš tovar
- Na e-shope nájdete informácie k vami vybranému produktu, vrátane dostupnosti, termínu doručenia a ceny. Aj napriek tomu s vami môžeme uzavrieť kúpnu zmluvu za iných podmienok, ktoré si dojednáme zvlášť.
- Pokiaľ je produkt na našom e-shope uvedený ako rozbalený, otvorený, s chybou alebo s iným obdobným dôvodom pre jeho zlacnenie, prosíme, majte na pamäti, že z takého dôvodu nám ho nemôžete spätne reklamovať. Inak sa ale reklamácia aj pri týchto produktoch riadi všeobecnými pravidlami, ktoré nájdete dole.
- Všetky ceny uvádzame vrátane všetkých daní a poplatkov, okrem nákladov na doručenie. Tie nájdete uvedené ďalej, v rámci nákupného procesu.
- Pokiaľ niekde uvádzame cenu, ktorá je celkom zjavne chybná, táto cena nás nezaväzuje a zmluva medzi nami nevznikla.
VI. Objednávka
- Požadovaný tovar vložte do košíka. Budeme vás sprevádzať objednávkovým procesom krok za krokom.
- V nákupnom formulári nájdete informácie o tovare, množstve a cene, zvolíte spôsob dopravy a tým sa vám ukáže aj konečná čiastka, ktorá obsahuje cenu za tovar a náklady na jeho dodanie. Na základe týchto informácií vytvoríte objednávku (ďalej „Objednávka“).
- Pred odoslaním Objednávky si môžete údaje skontrolovať a zmeniť.
- Objednávku odošlite kliknutím na tlačidlo „Potvrďte nákup“.
- To, že sme vašu Objednávku obdržali, vám potvrdíme e-mailom.
- Pokiaľ nám bude vaša Objednávka pripadať neobvyklá (napr. kvôli množstvu, neobvyklým parametrom, a pod.), môžeme vás kontaktovať so žiadosťou o dodatočné potvrdenie. V takom prípade kúpnu zmluvu uzavrieme až okamihom vzájomného potvrdenia tejto objednávky.
- Pokiaľ si objednávate náš tovar telefonicky, pošleme vám e-mailom (alebo ak si to prajete, tak cez SMS) súhrn vašej objednávky. Zmluva je medzi nami uzatvorená, akonáhle nám túto objednávku potvrdíte. To môžete urobiť napríklad aj samotným zaplatením objednaného tovaru.
- Náklady na diaľkovú komunikáciu v súvislosti s Objednávkou si hradíte sami. Tieto náklady sa ale nijako nelíšia od bežných sadzieb.
- V prípade nákupu alkoholických nápojov nie je možné uzatvoriť kúpnu zmluvu s kupujúcim, ktorý je mladší ako 18 rokov. Rešpektujeme zákonný zákaz predaja alkoholických nápojov osobám mladším ako 18 rokov.
VII. Doručenie
- Tovar vám dodáme spôsobom, ktorý si v košíku vyberiete, v stanovenom termíne, na vami zadanú adresu.
- Tovar môžete prevziať aj osobne, na zvolenej predajni.
- Prosíme, myslite na to, že rovnako ako my máme povinnosť vám tovar riadne doručiť, vy máte povinnosť ho prevziať. Pokiaľ túto povinnosť porušíte, máme právo po vás chcieť náhradu škody. Teda napríklad uhradiť náklady naviac spojené s márnym doručením (a to napríklad aj opakovaným) alebo primerané náklady na skladovanie veci. Tiež máme možnosť od zmluvy odstúpiť.
- Prosíme, tovar ihneď po prevzatí skontrolujte a akékoľvek chyby nám, ideálne bez zbytočného odkladu, oznámte. Vyriešime ich v rámci reklamačného procesu (o tom viac ďalej). Rýchla reakcia a dokumentácia z vašej strany nám pomáha vec efektívne riešiť aj s našimi obchodnými partnermi. Ďakujeme.
VIII. Platba
- Informáciu o cene tovaru vrátane DPH uvádzame vždy pri ponuke daného produktu.
- Kúpnu cenu a náklady na dodanie tovaru môžete hradiť:
- platbou kartou online
- okamžitým bankovým prevodom
- na dobierku
- v hotovosti pri osobnom odbere (v prevádzkarni, ktorú prevádzkuje ČNP SR, s.r.o., IČ0: 46 78 33 93 nebo VisViva, s.r.o., IČO: 468 83 665) - Pokiaľ budete platiť na dobierku alebo v hotovosti, celková cena je splatná pri prevzatí tovaru.
- Pokiaľ platíte bezhotovostne, celková cena je splatná pri uzatvorení zmluvy. Tovar zasielame a lehoty na dodanie nám začínajú plynúť po pripísaní celkovej ceny na náš účet.
- Pre každú platbu vám vystavíme daňový doklad. Ten vám pošleme v elektronickej podobe na zadanú e-mailovú adresu v deň expedície tovaru. V prípade nákupu osoby z EÚ (mimo SR) s platným DPH jeda potrebné doložiť registráciu k DPH. Pri osobnom odbere dostanete daňový doklad fyzicky v predajni alebo ho pošleme elektronicky na e-mail a môžete si ho stiahnuť aj vo svojom užívateľskom účte.
- Prípadné zľavy u nás nejde kombinovať.
IX. Vrátenie tovaru (odstúpenie od zmluvy)
- Pokiaľ u nás nakupujete ako spotrebiteľ, môžete tzv. odstúpiť od kúpnej zmluvy. To v skratke znamená, že sa kúpna zmluva „zruší“ – vy nám vrátite zakúpený tovar a my vám zase peniaze. Pre toto odstúpenie platia nasledujúce pravidlá.
- Odstúpiť od zmluvy nejde pri niektorom type tovaru – je to dané jeho povahou. Je to tovar, ktorý:
- podlieha rýchlej skaze alebo má krátku dobu spotreby,
- ste po dodaní nenávratne zapracovali s inými produktmi,
- sme vám vyrobili podľa vašich požiadaviek alebo prispôsobili vašim osobným potrebám,
- sme dodali v zapečatenom obale a zo zdravotných alebo hygienických dôvodov ho nejde vrátiť potom, čo ste obal porušili. - V ostatných prípadoch môžete tovar vrátiť do 14 dní od jeho prevzatia – či už vami alebo vami poverenou osobou (dopravca sa v tomto prípade nepočíta). Pokiaľ sme tovar dodávali po častiach, táto lehota plynie od dodania poslednej časti, prípadne posledného kusu z jednej Objednávky. Pokiaľ sme si dohodli pravidelné dodávanie tovaru po určitú dobu, plynie 14-dňová lehota od prvej dodávky.
- S tovarom sa v rámci 14 dní môžete zoznámiť (s jeho povahou, vlastnosťami a funkčnosťou). Nakladajte s ním ale primerane a šetrne - teda naozaj len tak, ako je pre zoznámenie sa s tovarom nevyhnutné. Tak napríklad ak je k tovaru pribalená jeho vzorka, otestujte, či vám produkt sedí, na tejto vzorke.
- Do 14 dní nám dajte akokoľvek vedieť, že si prajete tovar vrátiť (a teda od zmluvy alebo jej časti odstupujete).
- Na odstúpenie môžete využiť formulár, ktorý nájdete v závere týchto podmienok, jeho využitie ale nie je podmienkou.
- Uveďte nám ideálne číslo objednávky, deň nákupu, svoje bankové spojenie a ako vám máme peniaze poslať späť. Dôvod odstúpenia od zmluvy uvádzať nemusíte.
- Bezodkladne po vrátení alebo aspoň preukázaní odovzdania tovaru na prepravu späť k nám vám vrátime čiastku, ktorá zodpovedá cene tovaru a zaplateným nákladom na jeho dodanie. Zo zákona máme právo vám vrátiť čiastku, ktorá zodpovedá najlacnejšiemu spôsobu dodania, ktorý ste mohli na našom e-shope na doručenie daného tovaru zvoliť.
- Peniaze vám vrátime rovnakým spôsobom, ako sme od vás obdržali platbu, pokiaľ si nevyberiete iný spôsob.
- Sumu vám vrátime bezodkladne, najneskôr do 14 dní od vášho odstúpenia. Vrátenie peňazí ale môžeme pozdržať do doby, kým tovar obdržíme alebo kým nám preukážete, že ste ho odovzdali na prepravu späť k nám – podľa toho, čo nastane skôr.
- Tovar nám zašlite na našu adresu Manufaktura – Bory Mall Bratislava, Lamač 6780, Bratislava-Lamač najneskôr do 14 dní od odstúpenia. Prosíme o pochopenie, že zásielky zaslané na dobierku nepreberáme.
- Tovar vráťte kompletný, nesmie byť upravený, opotrebovaný alebo poškodený. Máme právo posúdiť, či je vrátený tovar nepoškodený, neporušený a či ste svojim neadekvátnym nakladaním neznížili jeho hodnotu. Pokiaľ tovar nesprávnym zaobchádzaním alebo neprimeraným skúšaním poškodíte alebo opotrebujete, môžeme po vás chcieť náhradu za zníženie hodnoty tovaru a započítať ju na vrátenú čiastku.
- Náklady na vrátenie tovaru späť k nám nesiete vy.
- Pokiaľ odstúpite od kúpy tovaru, ku ktorému sme vám poslali darček, poslali sme tento darček s tzv. rozväzovacou podmienkou: v prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy alebo jej časti sa teda rozväzuje aj darovacia zmluva. Prosíme, darček nám zašlite späť spolu s tovarom, pokiaľ sa nedohovoríme inak. Opäť máme právo prípadnú škodu započítať proti vrátenej sume.
X. Ako reklamovať chyby
- Zodpovedáme za to, že tovar nemá pri prevzatí chyby. To znamená, že v čase, keď ho preberáte, najmä:
- zodpovedá vašej objednávke (je to požadovaný produkt v dohodnutom množstve, akosti, funkčnosti, kompatibilite, interoperabilite, prípadne má ďalšie dohodnuté vlastnosti alebo vlastnosti, ktoré môžete rozumne očakávať aj s ohľadom na naše reklamy a iné materiály nás alebo našich obchodných partnerov)
- sa hodí na dohodnutý alebo požadovaný účel
- sa hodí na účel, na ktorý sa tovar tohto druhu obvykle používa
- má dohodnuté príslušenstvo, balenie, prípadne pokyny na použitie, ak sú potrebné
- zodpovedá kvalitou alebo prevedením vzorky či predlohe
- vyhovuje právnym predpisom - Ak sme vás pred kúpou výslovne upozornili, že sa niektorá vlastnosť veci líši a vy ste s touto vlastnosťou súhlasili, nejde tovar pre túto vlastnosť reklamovať. Tiež nejde vec reklamovať pre chyby, pre ktoré bola zľavnená, a my sme vás na tento dôvod zlacnenia predom upozornili.
- Pokiaľ sa chyba prejaví do 1 roka od prevzatia, má sa za to, že vec bola chybná už pri prevzatí, ibaže je to z povahy produktu alebo chyby vylúčené. Táto doba nebeží (stavia sa) po dobu, počas ktorej vec nemôžete v prípade (oprávnenej) reklamácie používať.
- Vec môžete reklamovať, pokiaľ sa chyba prejavila do 2 rokov od prevzatia tovaru. Táto doba nebeží (stavia sa) po dobu, počas ktorej vec nemôžete v prípade (oprávnenej) reklamácie používať Vnútroštátne právo niektorých iných krajín môže stanoviť prísnejšiu úpravu reklamácií, ktorá sa riadi podľa príslušného bydliska spotrebiteľa.
- Ako reklamáciu uplatniť
- Tovar môžete reklamovať akokoľvek. Zavolajte nám, napíšte e-mail alebo list.
- Prosíme, povedzte nám:
- svoje kontaktné údaje, na ktoré vám dáme vedieť, akonáhle bude reklamácia vybavená
- ako sa chyba prejavuje a kedy ste na ňu prišli
- ako si prajete reklamáciu vybaviť
- budeme potrebovať aj akýkoľvek doklad či preukázanie nákupu - Chybný tovar nám pošlite spolu s reklamačným formulárom. Niekedy nám môže stačiť aj len zaslanie fotografie – dali by sme vám vedieť. Ideálne nás teda predom kontaktujte, dohodneme sa.
- Tovar pri preprave vhodne zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu. Prosíme o pochopenie, že pre väčšinu reklamácií (a ich posúdenie) je potrebné zaslať tovar kompletný – opäť nás v takom prípade ideálne kontaktujte dopredu, dohodneme sa, či je to aj váš prípad.
- Pri reklamácii vám pošleme elektronické písomné potvrdenie o uplatnení reklamácie, potom tiež o jej vybavení.
- Čo môžete požadovať
- V prvom rade po nás môžete chcieť opravu, doplnenie alebo výmenu tovaru.
- Pokiaľ je zvolený spôsob nemožný (napríklad tovar už nie je v predaji) alebo neprimerane nákladný (napríklad stačí len dodať príslušenstvo, ktoré sme zabudli pribaliť), môžeme vašu voľbu upraviť.
- Môžete tiež chcieť primeranú zľavu alebo od zmluvy odstúpiť. A to v týchto prípadoch:
- chybu sme odmietli odstrániť alebo ju neodstránili riadne v predpise stanovenej lehote, prípadne je zjavné, že to odstrániť nezvládneme alebo nestihneme
- chyba sa prejavuje opakovane
- chyba je podstatná
Odstúpiť od zmluvy nejde (a máte teda len nárok na zľavu), pokiaľ je chyba nevýznamná. Má sa však všeobecne za to, že je chyba významného charakteru.
- Ako vybavíme reklamáciu
- Reklamáciu vybavíme bezodkladne, najneskôr ju musíme vybaviť do 30 dní, pokiaľ sa nedohodneme inak. V opačnom prípade môžete odstúpiť od zmluvy alebo požadovať primeranú zľavu.
- O vybavení reklamácie vás budeme informovať na vašich kontaktných údajoch, ktoré ste vyplnili pri reklamácii. Pokiaľ si vec späť neprevezmete, môžeme od vás chcieť primerané náklady, ktoré sa spájajú s uskladnením veci.
- Náklady, ktoré účelne vynaložíte na oprávnenú reklamáciu, vám preplatíme. O preplatenie nás požiadajte čo najskôr, najneskôr do jedného mesiaca od konca lehoty na uplatnenie reklamácie, inak na tieto náklady nebudete mať nárok.
XI. Vernostný program
Účasť vo vernostnom programe
- Registráciou v obchode automaticky vstupujete do vernostného programu KLUB MANUFAKTURA.
- Registráciou vám vzniká účet, ktorý slúži tiež na správu získaných bodov, odmien a výhod plynúcich z vernostného programu ako aj na informovanie o novinkách, produktoch a propagačných akciách.
- Členom klubu sa môže stať fyzická osoba staršia ako 18 rokov, ktorá spĺňa prípadné ďalšie podmienky pre členstvo, ktoré sú stanovené v týchto obchodných podmienkach, a vykoná riadnu registráciu.
- Pre riadnu registráciu je nutné v registračnom formulári uviesť všetky požadované náležitosti, t.j. plné meno a priezvisko, email, telefón, pohlavie, dátum narodenia, PSČ a vykonať súhlas so spracovaním osobných údajov a s obchodnými podmienkami.
- Členovi klubu je pridelená vernostná elektronická karta, ktorú nájde v účte.
- Účasť v Programe je bezplatná a nezakladá povinnosť nákupu nášho tovaru ani služieb.
- Odoslaním registrácie Člen súhlasím so spracovaním osobných údajov za účelom registrácie a berie na vedomie Zásady spracovania osobných údajov. Automaticky je tak zaradený do databázy zákazníkov, ktorí súhlasia s odberom newsletterov.
- Náš vernostný klub neumožňuje registráciu pod rovnakým e-mailom vo viacerých krajinách. Pre každú krajinu, v ktorej sa chcete do vernostného klubu registrovať, je potrebné použiť unikátny e-mail.
- Princíp vernostného programu
- Člen klubu zbiera na svoj účet vernostné body za realizované nákupy a objednávky:
- v kamenných obchodoch Manufaktura, ktoré prevádzkuje:
ČNP SR, s.r.o., IČ0: 46 78 33 93 nebo
VisViva, s.r.o., IČO: 468 83 665
- v internetovém obchodě manufaktura.sk - Výmenou za nazbierané body môže člen klubu získať zľavu na nákup produktov Manufaktura alebo iné benefity.
- Výhody vyplývajúce z klubu ani nazbierané body nejde postúpiť alebo predať.
- Člen klubu môže vlastniť len jeden účet.
- Nazbierané body ani výhody sa nedajú vymeniť za peňažnú hotovosť.
- Člen klubu je pravidelne informovaný o novinkách, produktoch a podujatiach formou newslettera, ktorý je možné odhlásiť prostredníctvom zaslaného newslettera.
- Systém zbierania bodov
- Za každé minuté 1 € patrí členovi 1 vernostný bod. Suma sa vždy zaokrúhľuje nadol. Pri platbe 1,9 € zákazník obdrží 1 bod.
- Na pripočítanie bodov za online nákup v internetovom obchode manufaktura.sk je nutné nákup realizovať po prihlásení do účtu.
- Na pripočítanie bodov za nákup v kamenných obchodoch Manufaktura je potrebné sa pred platením identifikovať elektronickou vernostnou kartou člena klubu.
- Platnosť bodov sa pri každom nákupe predlžuje o 6 mesiacov. V prípade, že dátum platnosti vyprší, člen stráca nárok na uplatnenie všetkých nazbieraných a doteraz nevyužitých bodov.
- Člen si môže overiť platnosť bodov v účte.
- Vyhradzujeme si právo zmeniť systém prideľovania bodov.
- Spätné načítanie bodov je možné iba v prípade, že člen klubu odošle najneskôr 30 dní od dátumu nákupu žiadosť na adresu klub@manufaktura.sk. Žiadosť musí obsahovať fotografiu účtenky a e-mailovú adresu, ktorú zákazník využíva na prihlásenie do vernostného programu. Na pripísanie má predávajúci 3 mesiace od dátumu zaslania. Vyhradzujeme si však právo body nepripísať.
- Všetky produkty majú rovnakú hodnotu bodov. Za darčekové certifikáty (elektronické ani tlačené) a náklady spojené s dopravou a platbou sa nepripisujú body.
- Maximálny počet bodov, ktoré môžete dosiahnuť, nie je obmedzený.
- Body sú každému účastníkovi pripísané do 14 dní po uskutočnení nákupu.
- Zlučovanie bodov s inými účtami nie je možné.
- Pri jednom nákupe je možné využiť viac poukazov, pokiaľ má zákazník dostatočný počet bodov. Obmedzenie použitia je nasledovné: maximálne dva poukazy po 100 bodoch pre nákupy v hodnote nad 4€ a dva poukazy po 200 bodoch pre nákupy nad 24€. Pri nákupe nad 56€ je možné kombinovať celkom štyri poukazy, t. j. dva po 100 bodoch a dva po 200 bodoch.
- Zmena vernostných bodov
- Výmenu bodov vykonáva člen klubu v košíku pri nákupe na e-shope, prípadne predajný personál pri nákupe na predajni.
- Za body získa zľavu, ktorú môže uplatniť v kamenných obchodoch Manufaktura alebo v internetovom obchode manufaktura.sk.
- Prevod bodov na zľavu sa riadi nasledujúcim mechanizmom:
- 100 bodov = zľava 4€ na nákup nad 8€
- 200 bodov = zľava 12€ na nákup nad 24€ - Zľavu môže uplatniť iba člen klubu, ktorý body riadne nazbieral a je majiteľom účtu.
- Zľavu môže člen využiť na nákup tovaru v kamenných obchodoch Manufaktura, a to po požiadaní predajného personálu o výmenu bodov za zľavu, alebo v internetovom obchode manufaktura.sk po zmene bodov za zľavu v prvom kroku v košíku.
- Zľava platí po dosiahnutí hodnoty nákupu na všetky produkty okrem darčekových certifikátov, dopravy a platby.
- Blokácia a zmazanie účtu
- Môže dôjsť k blokácii účtu, ak člen nerešpektuje pravidlá popísané v tomto dokumente alebo pri registrácii zámerne uviedol chybné osobné údaje, alebo sa vydával za inú osobu.
- Člen môže kedykoľvek požiadať o zmazanie účtu a to prostredníctvom e-mailovej adresy: klub@manufaktura.sk. Vyhradzujeme si lehotu 30 dní odo dňa prijatia žiadosti na výmaz na túto operáciu.
- V prípade, že zrušíte svoj zákaznícky účet, budú vaše osobné údaje spracovávané ešte po dobu nevyhnutne potrebnú na splnenie ďalších právnych povinností – lehoty potrebné na reklamáciu 2 roky, fakturácia 5 rokov, archivácia 10 rokov, premlčacia lehota 3 roky.
- Ukončenie alebo úprava podmienok klubu
- Vyhradzujeme si právo na zmeny v pravidlách účasti v klube, avšak zavedené zmeny neznížia práva, ktoré získali členovia. Členovia budú informovaní o zmenách na webových stránkach obchodu, e-mailom alebo prostredníctvom SMS správy.
- Vyhradzujeme si právo na pozastavenie alebo uzavretie klubu v ľubovoľnom okamihu jeho trvania, s tým, že práva získané členmi budú zachované. V prípade uzavretia alebo pozastavenia klubu bude mať člen nárok na zmenu bodov do ukončenia ich platnosti.
- Člen má právo podať reklamáciu v súvislosti s realizáciou ustanovení týchto obchodných podmienok, predovšetkým v rozsahu priznaných bodov alebo uplatnenej zľavy. Reklamáciu ideálne pošlite e-mailom na adresu klub@manufaktura.sk.
XII. Darčekové certifikáty
Platnosť 12 mesiacov od dátumu vystavenia. Certifikát je možné uplatniť okamžite ako v kamenných predajniach, tak aj v e-shope. Hodnotu darčekového certifikátu je nutné vyčerpať naraz v plnej výške. Nie je možné vymeniť alebo vrátiť za peniaze. Nemožno ju rozdeliť do viacerých nákupov. Na jeden nákup možno využiť viac certifikátov. Kód darčekového poukazu je potrebné zadať v košíku e-shopu alebo uviesť pred platením na predajni.
XIII. Záverom
- Prípadné spory medzi kupujúcim a predávajúcim, týkajúce sa kúpy tovaru prostredníctvom internetovej stránky manufaktura.sk sú oprávnené prejednať slovenské súdy. Ako kupujúci - spotrebiteľ – však máte právo aj na mimosúdne riešenie spotrebiteľského sporu.
- Ak nie ste spokojní so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu alebo ak sa domnievate, že ako predávajúci sme porušili Vaše práva, máte právo obrátiť sa na nás ako na predávajúceho so žiadosťou o nápravu.
- Právo podať subjektu alternatívneho riešenia sporov návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu máte ako spotrebiteľ vtedy, ak sme na Vašu žiadosť podľa predchádzajúcej vety odpovedali zamietavo alebo ak sme na ňu neodpovedali do 30 dní odo dňa jej odoslania. Hodnota sporu by pritom mala presahovať sumu 20,00 Eur.
- Orgánom alternatívneho riešenia sporu je podľa zákona č. 391/2015 Zz. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov Slovenská obchodná inšpekcia, Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava 27 a iné subjekty alternatívneho riešenia sporov. Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov uverejňuje na svojej internetovej stránke Ministerstvo hospodárstva SR (mhsr.sk).
- Návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu môžete ako spotrebiteľ podať aj prostredníctvom ODR platformy Riešenie sporov online (https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi).
- Účasť na alternatívnom riešení sporu môžete ukončiť v ktoromkoľvek jeho štádiu a Vaše nároky si môžete uplatniť súdnou cestou.
- Orgánom dozoru nad prevádzkovateľom e-shopu a orgánom dohľadu nad dodržiavaním zákona č. 102/2014 Zz. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov je Slovenská obchodná inšpekcia, Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava 27 (soi.sk), resp. jednotlivé inšpektoráty SOI podľa krajov a Úrad verejného zdravotníctva Slovenskej republiky, Trnavská cesta 52, 826 45 Bratislava a regionálne úrady verejného zdravotníctva (nad ponukou a predajom kozmetických výrobkov).
- Podnikáme na základe živnostenského oprávnenia. Dozor vykonáva príslušný živnostenský úrad a v zákonom vymedzenom rozsahu Slovenská obchodná inšpekcia, na ktorej sa môžete obrátiť s prípadnou sťažnosťou.
- Prosíme o pochopenie, že zásielky zaslané na dobierku nepreberáme.
- Zmluva je u nás uložená, neposkytujeme k nej však prístup.
- Zmluvu uzatvárame v slovenskom jazyku.
- Naše vzťahy sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky. Týmto nie sú dotknuté práva spotrebiteľa vyplývajúce zo všeobecne záväzných právnych predpisov.
- Všetky práva k našim webovým stránkam, najmä autorské práva k obsahu, vrátane rozvrhnutia stránky, fotiek, filmov, grafík, ochranných známok, logá, produktov a ďalšieho obsahu a prvkov, patrí nám. Zakazujeme ich kopírovať, upravovať alebo inak používať nad rámec kúpnej zmluvy bez nášho súhlasu.
V Žiline, dňa 8. 5. 2024
Formulár pre Odstúpenie od zmluvy na stiahnutie
Obchodné podmienky platné od 8.5.2024 na stiahnutie
Obchodné podmienky platné od 4. októbra 2023 na stiahnutie
Obchodné podmienky platné od 6. januára 2023 na stiahnutie
Obchodné podmienky platné od 21. novembra 2022 na stiahnutie
Obchodné podmienky platné od 23. augusta 2021 na stiahnutie