Darčeky pre pani učiteľku a pána učiteľa

Moja predajňa
Central Bratislava, Bratislava

Rozhovor s kreatívnou riaditeľkou: Medovka v novom

1. 6. 2024 autor: Petra Bečičková

1. júna sme predstavili a uviedli do predaja obľúbenú kolekciu Medovka „v novom“. Vyspovedali sme našu kreatívnu riaditeľku Báru Čechovú, a získali tak pre vás zaujímavý pohľad do zákulisia vzniku celej kolekcie - od prvotnej myšlienky cez zloženie až po samotný dizajn.

Rozhovor s kreatívnou riaditeľkou: Medovka v novom
Rozhovor s kreatívnou riaditeľkou: Medovka v novom

Čo nové kolekcia Medovka prináša a prečo by ste ju mali vyskúšať?

Ako dlho je medovková kozmetika neoddeliteľnou súčasťou Manufaktury?

Medovka je s nami v podstate od začiatku výroby mydiel v deväťdesiatych rokoch. Medovkové mydlo, spolu s levanduľovým a mätovým, bolo jedným z prvých, ktoré sme vyrábali. 

Ucelenú kolekciu s viacerými produktmi, kde sme medovku navyše prepojili s priaznivými účinkami karlovarskej žriedlovej soli, sme prvýkrát predstavili v roku 2004.

Bára Čechová pracuje pre Manufakturu viac ako 20 rokov. Do firmy prináša nové vízie, navrhuje stratégie, kreatívne sa podieľa na marketingu, vymýšľa novinky, spolupracuje pri vývoji receptúr aj na obalovom dizajne kozmetiky.

Čo bolo vtedy inšpiráciou pre vznik celej medovkovej kolekcie so žriedlovou soľou?

Medovku využívame, pretože je tradičná, lokálna, využívaná už našimi predkami – to k našej filozofii v Manufakture patrí. 

Keď som pred rokmi premýšľala, čím ju doplniť a spestriť, inšpirovala som sa svojim detstvom a štúdiom stráveným v Karlových Varoch. 

Vďaka rodičom som sa pohybovala v kúpeľnom prostredí a okolo karlovarských prameňov. Výnimočný prírodný fenomén v podobe žriedlovej soli krásne dopĺňa relaxačné účinky medovky.

Prečo teraz došlo k refitu medovkovej kolekcie?

K refitom stálych radov pristupujeme pravidelne a veľmi radi – umožňujú nám zohľadniť trendy, vylepšovať receptúry aj design, a pritom ponechať zákazníkom ich obľúbené produkty. 

V prípade medovky už bolo naozaj „načase“ – posledného refitu sa dočkala v roku 2013.

„V prípade medovky už bolo naozaj „načase“ – posledného refitu sa dočkala v roku 2013."

Akých zmien v zložení sa nová medovková kolekcia dočkala?

Medovková kolekcia je aj naďalej koncipovaná primárne na relaxáciu a úľavu od stresu - ponúka dokonalé uvoľnenie, upokojenie tela i mysle. 

Tradične došlo k skvalitneniu a vyladeniu receptúr v rámci našich najnovších poznatkov – zapracovali sme nové prírodné oleje a rastlinné výťažky, využili modernejší spôsob konzervácie, zvýšili podiel ingrediencií prírodného pôvodu. 

Významnou zmenou v rámci zloženia je obohatenie všetkých receptúr o aromaterapeutický esenciálny olej citronella, ktorý podporí antistresové a relaxačné účinky medovky a podporí dobrú náladu.

Pre koho je medovková kolekcia vhodná?

Pre každého, kto miluje sviežu vôňu s citrusovými notami, je unavený po náročnom dni, potrebuje úľavu po športovej alebo psychickej námahe, uvíta pomoc na upokojenie a lepší spánok. 

Pre milovníkov relaxácie a aromaterapie, vysoko prírodnej kozmetiky a lokálnych značiek. 

Vzhľadom na obsah prírodných výťažkov a esenciálneho oleja citronella, ktoré môžu byť pre niektorých alergénom, však radšej odporúčame veľmi citlivým jedincom vyskúšať medovku najprv na menšej časti tela. To platí pri kozmetike všeobecne.

Skladba produktov zostala zachovaná?

V podstate áno, s drobnými obmenami v rámci poňatia jednotlivých produktov. 

V kolekcii tak nájdete sprchovací a kúpeľový prípravok, mydlo, krém na ruky, telové mlieko a soľno-olejový peeling. Sprchovací gél je teraz uvedený vo väčšom balení 400 ml s dávkovacou pumpičkou a v multifunkčnom koncepte 3v1, kedy poslúži ako fantasticky voňavý relaxačný sprchovací gél, príjemné tekuté mydlo na ruky aj jemný univerzálny šampón na vlasy. 

Výraznejšie zmeny sa dočkal aj kúpeľový prípravok: oproti pôvodnému 2-zložkovému konceptu, ktorý bolo potrebné pred použitím pretrepať a zmiešať, je nová jednozložková pena, vytvárajúca dokonalý kúpeľ v zeleno-tyrkysovej farbe s výnimočne bohatou a dlho držiacou penou.

Na prvý pohľad je tiež viditeľný nový dizajn. Využíva opäť originálne výtvarné motívy od výtvarníčky Diany Delevovej?

Na nový dizajn sme sa pri medovke obzvlášť tešili, potrebovala ho „ako soľ“.  

Výtvarné poňatie celej kolekcie opäť stojí na originálnych botanických výtvarných motívoch, ktoré pre nás namaľovala Diana. Obalovú grafiku sme potom tvorili spolu s naším dlhoročným dvorným grafikom Pavlom Winterom. 

Snažili sme sa o odľahčenú vzdušnú koncepciu, evokujúcu prírodu, wellness, čistotu, aromaterapiu, relaxáciu.

Mysleli ste pri výbere obalu na ekológiu?

Áno, samozrejme, udržateľnosť je prirodzenou súčasťou celého vývoja. 

Nová kolekcia má napr. o 1/3 väčšiu fľaštičku na sprchovací gél 3v1, ktorý tak dlhšie vydrží. Niektorí by mohli vytýkať to, že má teraz pumpičku – ale pre nás je dôležitá aj užívateľská prívetivosť a to, že pozitívnym javom pri pumpičke je kontrolované dávkovanie a s ním spojená prevencia plytvania. 

Všetky fľaštičky sú, samozrejme, vyrobené v ČR a s podielom recyklátu (využitím recyklátu vo fľaštičkách šetríme ročne viac ako 10 ton nového plastu). Rovnako je v Čechách vyrobená papierová krabička na mydlo alebo tuba na krém na ruky. 

Priaznivci ekológie môžu oceniť aj tuhé mydlo, ktoré vydrží násobne dlhšie ako tekuté.

A otázka na záver: Na ktorý produkt z kolekcie Medovka nedáš dopustiť?

Ja som veľkým milovníkom medovky predovšetkým pre jej nádhernú vôňu. 

Mojou veľkou láskou je olejovo-soľný peeling, ktorý najradšej používam počas kúpeľa, kedy si s jeho pomocou zjemním pokožku a následne ho nechám rozpustiť vo vode a užívam si aromatický olejový kúpeľ. 

Vôňa, ktorá sa potom šíri celým naším bytom, ma teší ešte dlhú dobu po kúpeli.

„Mojou veľkou láskou je olejovo-soľný peeling, ktorý najradšej používam počas kúpeľa, kedy si s jeho pomocou zjemním pokožku a následne ho nechám rozpustiť vo vode a užívam si aromatický olejový kúpeľ."

Medovka & termálna soľ

Mohlo by Vás zaujímať

Dermokozmetika: Rozhovor s Ing. Martinom Homolkom – riaditeľom vývojového oddelenia Manufaktura

Dermokozmetika: Rozhovor s Ing. Martinom Homolkom – riaditeľom vývojového oddelenia Manufaktura

28. 5. 2024 autor: Bára Čechová a vývojové oddělení

Prečítať
Alkohol v kozmetike: Áno alebo nie?

Alkohol v kozmetike: Áno alebo nie?

23. 11. 2023 autor: Bára Čechová a vývojové oddělení

Prečítať
Rozhovor s kreatívnou riaditeľkou: Medovka v novom

Rozhovor s kreatívnou riaditeľkou: Medovka v novom

1. 6. 2024 autor: Petra Bečičková

Prečítať

Pridajte sa k nám

  • Špeciálne ponuky, darčeky k nákupu
  • 30 bodov na začiatok :)
  • Body zbierate v predajniach i v e-shope
Registrovať sa

Cookies

Naša spoločnosť používa súbory cookies na správne fungovanie vášho obľúbeného e-shopu, na prispôsobenie obsahu stránok vašim potrebám, na štatistické a marketingové účely. Kliknutím na tlačidlo Súhlasím so všetkými cookies nám udelíte súhlas ich zberom a spracovaním, a my vám poskytneme ten najlepší zážitok z nakupovania.

Vaše nastavenie súborov cookie

Tu máte možnosť prispôsobiť soubory cookie v súladu s vlastnými preferenciami a neskôr nastaviť alebo kedykoľvek vypnúť v pätičke webu.

Technické cookies sú nevyhnutné pre správne fungovanie webu a všetkých funkcií, ktoré ponúkajú.

Personalizáciu prevádzame na základe vami prehliadnutého tovaru. Ďalej potom upravujeme zobrazovaný obsah podľa toho, čo vás zaujíma.

Tieto cookies nám umožňujú meranie výkonu nášho webu a za pomoci získaných dát potom môžeme zlepšovať zážitok z nakupovania zákazníkom.

Tieto cookies sú využívané reklamnými a sociálnymi sieťami vrátane Googlu na prenos osobných údajov a personalizáciu reklám, aby boli pre vás zaujímavé.